Nrgs pireyi deve yapmamak lazım diyorum ben hanımefendi! Birşey olmazcı birisi de değilim ayrıca. Kendi evladıma asla şeker vermedim nasıl beslenmesi gerektiği hususunda da bir çok kitap edindim araştırdım doktorumla da iletişimdeyim. benim söylemek istediğim “evet hatalı ama çok abartıp da kimseyi üzmeyin”di. Garip olan sizlersiniz herşeyi aşırı tepkili karşılamayın