Üşenmedim herkesin yorumunu okudum bazısına da cevap verdim ama bence çok gereksiz bişey yapmışım. Burda maşallah koca boşatan mı dersin anasına kaynanasına düşman eden mi hepsi maşşalah fazlayısla mevcut. Güzel kardeşim abartılacak bişey yok çocuğunun halasını kırmamanı öneririm. Yanlışa yanlışla gidildikten sonra ne anlamı var ki doğruların. Aaabaaartmaaayıın. Of beni baydınız ya dört dörtlüksünüz hepiniz tamam sizi büyütenler bişey bilmiyor siz anadan doğma çocuk doktorusunuz maşallah hiç hatanız da yok süpersiniz🙄