[silindi] prensinveannesininguncesi bizde ateşi yok . Şimdi uyanık kalıyor iki defa falan uyanık kaldı şükür önceki halinde ama ağlamıyor öyle acaba huymu değiştiriyor diyorum 😢 inşallah bişisi falan yoktur
yalniz06 [silindi] eşim pozitif olduğu için test yaptırdık bebeğimle. çok bi belirti vermedi birkez 37. Oldu ateş ama çok uyurdu halsizdi doktora sorduğumda oda savaşıyor içinde annesi demişti
Nzdl prensinveannesininguncesi bune ya böyle saçma bedduami olur sende dikkat et kardeşim benimde annem pozitif çıktı annemin yanindaydim bi hafta bende bişey çıkmadı nasip işi bu. Ne alaka bu beddua nekAdar cahilce
prensinveannesininguncesi Nzdl cahil sensin asıl !!! Edebininizi takının !! Söylediklerimin hala akasındayım ! Demek ki sizsiniz ki üzerinize alındınız
Aysu01- prensinveannesininguncesi çok geçmiş olsun canım ben de pozitif im ama çocuklara yapmiyrz test dedi
Aysu01- prensinveannesininguncesi benim cocuklarimda hani sıkıntı yok şimdilik hani elimden geldiğinde daha da iyi bakmaya çalışıyorum inşallah en hafif şekilde atlatırız hepimiz ya pozitif olan herkes Rabbim yardimcimiz olsun