Merhaba , ben covid ile dogum yaptim.doktorumdan bana geçti kontrolde . Bebek icin cok yere basvurduk anne karninda gecirmistir ya da dogunca gecirmistir dedi doktorlar, bir bebege bu hastaligin gecmesi cok zormus ama bu geçmeyecek anlamina gelmiyor. Tum doktorlar bana cift maske ile bol bol emzir dedi . Favira kullanacaksan eger emzirmek yasak. Ayrı. Bi odada bebek kalsin ve eldiven yerine ellerini devamli yika . Activex gibi antibakteriyel sabun ile. Biz boyle atlattik ogluma gecmedi . Zor bi surec Allah sabr versin, gecmis olsun