BademsMam 2 aylıkken başladık biz menenjit aşılarına 1 yaşına kadar var 1 yaşında tek doz oluyor sanırım hatta açıklayayım 2 aylıkken nimenrix yani acyw tipinden korumak için yapılıyor 2 4 ve 12 ay da olucak 2 doz olduk , bexero b tipi olan onunla 3 5 7 ve 13. Ayda olucak bizim doktorumuz bu şekilde planladı aşı takvimi rotayı 2 ve 4 ye yaptık. Menenjit çok önemli bi hastalık allah korusun atlatması çok zor atlatsa bile hasar bırakıyor dedi doktorumuz önümüzden biz erkenden başladık