Zuhal1414 gündüz uykularında da süpürge sesi dinlettim başta. Ne zaman isterse o zaman uyudu. Belli bir düzen yoktu. Başlarda olmuyor zaten. Elimle karnını falan okşardım. Şimdi elime bağımlı oldu o ayrı😁 ondan sebep gündüz uykularında şu zamanlarda sıkıntı yaşıyorum. Yarım saat , kırk dakkayı geçmeden uyanıyor🤦🏻♀️ krndi kendine uykuya geçemiyor ben olmadan yanında. Yani aslında keşke kendi kendine uyumaya alıştıra bilsek. Bu aralar nasıl kendi kendine uyuturumun derdine düştüm bende çünkü🤦🏻♀️🤦🏻♀️ dediğimi yap yaptığımı yapma durumu ben oluyorum 🤣