Zeynepeymen Seri takmakmı ? Ne kadar kötü kalplisin aylardır oglan cocuk ıstıyorum kaynanam eltim laf vuruyor dien ve post açan sen inşallah oğlun olur bunu cok istiyordun dememle kötü olup takan benmi.İnsanlara iyi dileklerde bulunmamak gerekli demekki..
busrasahinn Seri tam 6 olunca ver canım çünkü o biraz daha kıvamlı oluyomus 1 numaraya Göre bide zaten 6 ayı doldurduktan sonra 2 numara
Esmaesila busrasahinn ben de yeni mama alacaktım 4 alacaktım ayina göre diye biliyordum neden 1 numara peki
busrasahinn Esmaesila 1 numara mama : 0- 6 aylık bebeklerde tercih edilir. 2 numara mama :6- 9 aylık bebeklerde tercih edilir. 3 numara mama: 9. aydan sonra kullanılır