busrasahinn Seri 4 ay 3 günlük oğlum anne sütü artı mama olarak gidiyordu başta 2 aydır sadece mama kullanıyoruz ve başından beri bebivita kullanıyorum 2700 dü hastaneden çıkarken şimdi 7 kilo
Sevdasoylu Evet aldırıyor oğlum sarılık olmuştu ve çok kilo kaybetmişdi hastaeneden çıkınca bebi vita alıp kullandım 2 haftada 1 kilo almıştı
Duru_kahve busrasahinn bebivitanin kirmizi meyveler diye toz bi mamasi var ondan mi bahsediyorsunuz acaba sizinki tam ola-rak neydi