Bulutt ben 5. Ay dolduğundan beri veriyorum 3 gün kuralı taptıktan sonra. Bebek sayesinde eve ilk kez avokado girdi. Araştırarak öğrendim ki dışardan sert avokado alıyorum elmayla birlikte poşete koyup bir çekmecede 3-4 gün bekletiyorum. Elinle bastırınca parmağın içine girecek gibi yumuşayınca olgunlaşmış oluyor. Krema gibi içi kaşıkla çok rahat çıkıyor ve eziliyor. Ben ilk zaman bilmiyordum sert sert ezmeye çalışıyordum. Bilmiyorsan fikir olur belki sana da