dogumumda memleketten gelen annemden bulasti 5 aydir kasiniyorum denemedim losyon kalmadi kwellada metrin wilkinson fenistil krem beyaz sirke hic biri rahatlatmadi bebegimede benden gecti sanırım oda 1 aylikken once kizariklik seklinde basladi sonra vucudu benden kat kat daha kötü oldu sizin paylastiginiz resimdeki gibi ayni alanyada yasiyorum bir eczaci var deneyimli bir karisim krem aldim ve 3 gun surdum sonra birak demisti biraktim bugun kremden sonraki 2. gun bayaa rahatladim cocugumun yaralarida söndü bayaa nerde yasiyorsunuz siz dilerseniz eczane adi telefonunu paylasayim kargoyla gonderebilirlerse gondersinler kremi ucreti 35 lira