Serife3304 merhaba, ciddiye doktoru bebeğinizin ayına göre bir ilaç yada karışım yazıp size dozajını söyleyecektir. Mutlaka evde kaşınan kaşınmayan herkes tedavi olmalı. Çünkü çok bulaşıcı ve bulaştığını bir ay süreyle öğrenemezsiniz bile kuluçka süresi 6 haftaya kadar uzuyor. Size de ayrıca krem yazmalı. En etkilisi Wilkinson pomad fakat kullanımı bir hayli zor çünkü çok pis kokulu ve bulaşan bir ilaç. Size tavsiyem bunu kullanacaksanız oturduğunuz koltuğa falan naylon serin. İlaçlar genelde üç gün üst üste sürülüp 4. Gün banyo yapılacak şekilde oluyor. Bebeğinizin ve kendi giysilerinizi yüksek derecede yıkayın ve kızgın ütüyle içten ütüleyin. Yüksek derecede yıkayamadıklarınızı da bir poşette kullanmadığınız bir Oda varsa bekletin. Nevresim yastık vs. de aynı şekilde. Oturduğunuz kalktığınız yerleri temizleyin eşyaları silin. Çok geçmiş olsun biraz uğraşılmalı maalesef ama Allah’ın izniyle geçecektir inşallah.