Dogabebekkk 3455 haklısınız insan endişe ediyor ama mümkün olduğunca kendi sütünüz ile besleyin sütünüz azalmasın ayrıca her bebek ilk ay sonunda 4000 gr olacak diye bir kaide olamaz benim bebeğim 3000 gr doğdu 3700 oldu ilk ay 4000 olmadı yani şimdi 42 günlük ve 4000 grama daha yeni ulaştı canını sıkmayın böyle şeylere
3455 Dogabebekkk Bazı bebeklerde kilo almayınca sorun olabiliyormuş benim bebeğim doğduğumda çok kilo kaybedince bende korkmuştum ama şimdi çok şükür iyiyiz 🥰
Papatyabeyazi 3455 hiç değilse böyle emiyor bu sorunu da aşacağıma inanıyorum yada inanmak istiyorum 🥺🤷🏻♀️
Aleyna-mirac 3455 canım büyük ihtimalle biberonun çok gelmesine alışmıştır benimki de öyle. Kaşık biberonlar var keşke onlardan kullansaydik ah işte bilmeyince… Benim de 4.5 aylık bebeğim 2 aydır sağıp veriyorum sütümü,mamadan iyidir 🤦
Minnaktosbik 3455 canım ben sadece emziriyorum kızım o şekilde bazen huy değiştiriyorlar bende uykuya dalmaya başlayınca emzirdim çoğunlukla o huyunu bıraktı 15_20 gün beni baya zorladı galiba atak dönemi ondan
Mircet 3455 benimde bebeğim 3 buçuk aylık 3 ayı bitirdiği gibi başladı bu şikayetler emzirme danışmanına da gittik iki hafta oldu biraz daha azaldı canım sessiz loş ortam da emziriyorum beziyle bırakıyorum ten temasını arttırıyoruz