Bebek memedeyken biberonun yoğunluğunda tazzikli süt bekliyor o da gelmeyince sinirlenip ağlama krizine giriyor. Ben günde 1 kere veriyordum geceleri. Artık onu da vermemeye başladım şimdi çok rahatım şükür. eğer hala şansınız varsa inşallah bıraktırabilirsiniz 🙁 Allah yardımcınız olsun