Alpkk canım anne yüreği eminim çok üzülüyorsundur ama İnan Sağlığı daha önemli zamanla büyüdükçe zaman geçtikçe çok daha iyi anlayıp boşuna üZülmüşüm diyeceksin. Benim bebeğim iyi kiloda doğdu ama çok kilo kaybetti 1 hafta içerisinde emzirmek benim için çok zordu beslenemediğinden dolayı üre Kristali görmüştük bezinde aklım çıkmıştı. Bi süre Eds sistemi kullandım, sonra şırınga ile beslemeye devam ettim anne sütünü. Senin bebeğim çok küçük emin ol alışacak emmeye gak dese emzir guk dese emZir. Nolur biberon verme hiç bir biberon anne memesine yakın değil.sonra meme reddi yaşarsın. Bir eline eldiven giy bir eline şırınga al eldivenle elini emmesni sağlarken şırınga ver agız kenarından emzirme danışmanları öğretmişti bana ama nolur biberon verme çok küçük annesi daha İnan bir kaç ay sonra emme refleksi açısından farkı göreceksin. Memedeyden uyuklarsa burnunu sık, altını aç, çenesiyle oyna mutlaka uyandırmaya çalış. Sadece emmek için değil rahatlamak için uyumak içinde memeyi çok seviyor yavrucuklar.