GamzeNazli35 herkes bir şey der her zaman oğlum 3.850 doğdu benimde emmedi bir süre sagdim süt olmadı emmedigi için.Yok uğraştım ama olmadı mama yiyordu en yakın arkadaşımın biri mamayı çok veriyorsun obez olur ilerde o gazdan ne içtiğini bilmez verme diyordu ne saçma dedim dinlemedim bebek de olsa ne içeceğini bilmez mi o da bi canlı ,insan yani neyse dinlemedim verdim 22 günlükken 90 cc içiyordu ve kusmiyordu sonra sonra 120 150 derken şu an 11 aylık olacak 13 unde hâlâ 120 150 arası mama içiyor mesela kendi istemiyor ve 11 kilo asla zorlamadım içsin içmesin kendi bilir yani sağlıklı mi sağlıklı çok şükür daha ne isteyeyim. Ve arkadaşımın da kızı vardı benim oğlandan 9 ay büyük şu an bana iyi yapmışsın diyor kızım çok zayıf yemiyor diyor resmen çocuk istediği halde aç koydu mesela bana tuhaf geliyor.Saglikli olsunlar yeter.