Y12 Bende kullaniyorum oğlum 3 aylıkken başladım . Hiç bir şekilde ne pisik be sızdırma yapmadi çok memnunum. Tabikide her bebeğe değişir.
Zehra_Masume Prens_annesii ben bütün bezleri denedim sayılır canım sabit bir bez kullanmıyorum kızıma sadece baby turco pişik yaptı bütçeye uygun bez önerebilirim Evy baby güzel onuda kullanıyorum
Alpyas Prens_annesii ben kullandım bi kaç ay mavi paketini çok sızdırıyor ve pamuklu değil Hiç memnun kalmadım