ebbzek Newvit Kullanıyoruz, ilk başlarda çok midesini bulandırdı ama şuan daha iyi, birde öff pas gibi kokuyor. Sideferin tadı iyiyse ona geçmek isterim arkadaşlar bilgilendirin pleas..