Annemmm Asklepios instagram hesaplarına yazmıştım stok sorunu var Aralık sonunda stoklarda olmasını bekliyoruz yazmış
Annemmm Ayzmm yok maalesef baktık. Bebelac almışlar muadili demiş satan kişi. Evolvia bebelac aptamil hepsi aynı demiş bakalım mecbur bebelac almışlar
Melikederinakinnn Annemmm ama zatem conformil ucuz bir mama degil ki baktinizmi fiyatlara 120 130 140 tl civari ozel mama diye geciyoe
Annemmm Melikederinakinnn evet baktım da bazı yerlerde de 70-80 civarı 🙄 acaba eski fiyatlar mı yoksa bazı yerlerde 100-120₺ felan
Melikederinakinnn Annemmm ben 70 80 e hic gormedim aptamilin normali 70 75 tl zaten comformil ozel mama oldugu icin pahali diye blyorum
Akcabeytas Annemmm Elimde bir kutu var kızıma toplu almıştım bize yaramadı dilerseniz yollarım eczaneye getirtmiştim 82 tl ye aldım
nappilyeverafter Akcabeytas ben alabilirim sizden ? hala duruyor mu. biz de baska mama kullanamıyoruz ve elimde son 3 kutu kaldı :(
Efekavak Annemmm bence https://ilkadimlarim.com/urunler bu linki tıklayın müşteri hizmetleriyle görüşün derim