Alyaveannesi canım valla bünye’ye bağlı. Ben 3 gün hastanede ağlama nöbetleri geçirdim. Ağrı kesiciler serumlar ama en fazla yarım saat. Sonra tekrar gelsin acılar ve her geldiğinde bir öncekinden şiddetliydi. Ya birde spinal olmuştum. Allah kimseye böyle bir baş ağrısı vermesin oda bir yandan. Ya sırt iğne yeri aayyy haala dahi feci sızlar ağırır. Dikişlerim öksürürken çok ağrıyodu. Kemiklerime kadar ama 1 hafta. Sonra geçio. Başta geçmicekmiş gibi gelio ama inan geçio. Sonra da kaşıntısı başlıo felaket tatlı bir kaşıntı. Onlar ne zaman geçicek bilemiorum 🤷🏼♀️ Perşembe 40 olcaz bakalım. Ayy o günler geldi hatırıma Allah yardımcın olsun gülüm 🤲🏻🙏🏻 Ama üzülme 1 haftan tamamlansın oohh hamd olsun Allah’ım diceksin inşaAllah. Geçicek ..