Alyaveannesi Selam bende 8 gün önce sezeryan ile bebeğimi dünyaya getirdim. Öncelikle rabbim sağlık uzun omur versin insaAllah🤲🏽 Hastanede 2 gün kaldım o süreçte agrilarim yoktu orda iğne yapıyorlardı sürekli. eve geldikten sonra asıl başladı ağrılarım 2 gün agriyla durdum sonra doktorum korse almamı önerdi medikalden eşim korse aldı dunden beri kullanıyorum ve gayet rahatım hiç hisetmiyorum agrilari diyebilirim tek uyurken çıkartıyorum. Sanada tavsiye ederim🤗