1Nisa1merve batmanı tavsiye ederim. Biz virüsten önce gece 12 1 e kadar dışarlardaydık birinin yan gözle baktığını görmedim. Gece yarısı eşim olmayınca çocuklarımı hastaneye götürüyorum içimde en ufak korku olmadan. Burda yaşarken hiç doğuda gibi hissetmiyorum