Zalimsin BeautifulMother1 eşim de komando idi Van’da epey zordu 3 sene görev yaptı sürekli arazideydi sürekli gorevdeydi zaten en son Suriye’ye gittiler sonra dönüşte batıya geldik biz. Ama şuanda çok sık görev var diye biliyorum arkadaşlarıyla irtibatta eşim
Zalimsin [silindi] komandosu yoksa rahat eder, eşim de Van’dan önce asayisteydi ama önemli olan komandosu olup olmaması eğer varsa verirler komandoya sanırım açığa göre
Zalimsin BeautifulMother1 amiin inşallah illa ki zorlu görevler bölgeler olacak Allah yardımcımız olsun ♥️
[silindi] BURDAKİ HERKES İNSTAGRAMDAN EKLEYELİM BİRBİRİMİZİ AYNI YERLERE GELİRSEK EN AZINDAN ARKADAŞ OLURDUK BİRBİRLERİMİZE NE DERSİNİZ ? ❤️
FatmaKrbkl [silindi] sabah 8 akşam 6 çalışıyor haftada bir falan da nöbeti oluyor nöbetin ertesi günü istirahatli bu şekilde canım
[silindi] FatmaKrbkl ay çok iyi benim eşim 7 de gidiyor sabaha karşı 4 5 gibi geliyor Allah yardımcıları olsun inşallah
VatanAsaf [silindi] şuanda dogudayim eşim sirnak Beytüşşebap ta görev yapıyor burada ev tuttu o sekilde kalıyoruz burada imkan var
Aslduru minikurabiyem bizimde siirt merkez eşim suan görevde bende tek kalmak sıkıntı olur diye gelmemistim
minikurabiyem Aslduru burada eşi görevde olup tek kalan çok kişi var lojman ortamı güzel tabii görmeden bende sizin gibi düşünüyordum
Defnebelisinannesi Bizde batıdayız çıkmasını bekliyorum çıksın artık bir an önce 2 senedir gelmedi bir an önce gidelim bebek büyümeden dönelim istiyorum