Kirpapatyasi1 Biz iki dozumuzu da yaptırdık bitti , huysuzluk mama reddi ve iştahsızlık oldu bir hafta kadar ,gündüz uykumuz bozuldu ,gaz arttı derken bir hafta içinde normale döndü . Damlalarını verdik ,doktorumuz olumsuz bir şey söylemedi bu konuda ,ateş olmadı ,kusma yabda ishal iki gün olabilir denildi biz de kusma hafif seyretti,Ateş 38i geçerse Calpol veriliyor fakat öncesinde hiç bir sekilde verilmemesi gerekiyor , Ateş için soğuk kompres ve ılık duş yapabilirsiniz fakat çok nadir ateş oluyor