Bugün 1. dozu yaptırdık. Her konuda car car başımı yiyen sevgili sağlık ocağı ebemiz bu aşıyla alakalı ne sorduysam “biz ilgilenmiyoruz bu kısmıyla doktorunuza sorun, ben bişey diyemem doktorunuza sorun” deyip hiçbir soruma cevap vermedi. Sadece aşıyı yaptı o kadar.Doktorumda açmıyo telefonu.
Alakalı geçmişteki postlara baktım ama bazı sorularımın cevabını bulamadım.
Tekrar sormak istiyorum yaptıran sevgili arkadaşlar:
1-Ateş,kusma,ishal oldu mu aşıdan sonra? Olursa calpol vereyim mi?
2-Ne zaman banyo yaptırdınız?
3-Gaz damlası, d vitamini ilaçlarını(damla) verdiniz mi o gün için?
Şimdiden teşekkürler 🌸🌸🌸