Sehertatar bi dönem bizimkide öyle e oldu ama sağıp vermedim çünkü sağığ verirsem sütüm bebek emmesi gibi olmuycağı için azalacak mutlaka biberon kolay geldiği için bebekte tamamen bırakcak uykuya daldığı anda emiyomu ben beşikte salayarak mayıştırıyorum sonra emiyo hopluyorum zıplıyorum 3 aydır mücadele ediyorum