Ben emzirdikten sonra uyuya kalıyor uyurken gazını almaya çalışıyorum gazı çıkmıyor sonra uyanmış oluyor gaz çıkarmaya çalışırken tekrar memeye koymak zorunda kalıyorum başka türlü susmuyor napcsm bilmiyorum uyuyorsa da ille gaz ciksrmsk gerek mi direk yatiriyim mi