MelekEren1 Miniminnak22 valla bizde sasirdik yani zor cikan lekeler oyle ufacik da dokulmemisti yarin bidon dokuldu ama hic ellemedim gecti gitti
Elifcicek04 Deletedmom299 beyaz sabunla ovun daha sonra halının altına kalın bir havlu katlayıp koyun üstüne kaynar su dökün lekesine havluya veriyor tertemiz oluyor. Beyaz Halıma bir bardak çay dökülmüştü böyle çıkardım ben
Patatesyanakannesii Deletedmom299 asperox diye yeni çıkmış bimdede a101de de olan bir sprey var al ondan sık canim lekeden eser kalmiyor