2lokummannesiii Bende uygun güzel bakıyorum. Şort aldım geçen yaz, yarım tayt aldım. Askılı,tişört,elbise aldım ama bu ysz daha cok yiyip içiyor ya kirlenir falan diye hesap edemiyorum. Alt üst askılı taytlı tişortlü taytlı takım var öyle alıp bir kaç elbise 5-6 da şey askılı düşünüyorum zıbın var ya cok çok 🙈