AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Merhaba anneler.. Yazlık alan var mı? Kaç parça elbise alıyorsunuz alt üst mesela? Hadi sohbet olsun 🙋🏻♀️
mayispapatyasi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi henux almadim yaza kadar hangi beden olacak kestiremiyorum 😂mart nisan gibi bakarim muhtemelen
idillinamom AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Henüz yazlık almadım.Erken diye düşünüyorum. Ama bu yaz 10 adet bady 6 tane elbise 2 tane şort 2 tane etek 5 tane tişört 4 tane de alt üst takım almıştım. Evim aşırı sıcak oluyor biz kendimiz de terliyoruz o yüzden fazla fazla almıştım. Bazı şeylerini giydiremedim bile önümüzdeki yaz olursa giydiricem
balmom AyPerisiVeGokPrensininAnnesi kız daha kışa yeni girdik ne yazlığı 🙈 daha kışlıkları tamamlayabildinizmi diye sor 😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi idillinamom bady dediğiniz çıtcıtlı dimi? Bende elbise aldık, şort, kısa tayt geçen yaz.. Bu yaz ne ne kadar lsam emin olamadım. Yemek falan da yiyor cok kirlenirse diyorum askılı falan da almıştım. 10 üst 10 alt, 5 elbise, 4 takım yetermi fazlamı 🤭
idillinamom AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Yeterli bence 😊 evet zıbın almıştım. Bu sene atlet stoğu yaptım suanlık. Tuvalete geçiş yapınca bady pek işe yaramıyor 🤭
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi idillinamom atlet bizdede var bolca 🤭 Ne kadarlıktı? Ya tuvalet eğitimini nezaman düşünüyorsunuz ? 🤭
idillinamom AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 18 aylıkken başladım hazır olduğuna dair belirtileri vardı. Tuvaletini söylüyordu,bezini tuvaletini yapınca çıkartıyordu,gece bezi kuruydu. Şuan 23 aylık tuvalete yapıyoruz 😊 gecede ben uyandırıyorum arada da kızım kalkıyor tuvalet için.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi idillinamom Çok sevindim. Şuan için belirti yokta bebde 18 ay için düşunüyorum. Bizde 14 aylıgız henüz ☺️ kolay oldu mu? Çok kaçırdı mı? Dışarıda zor oluyor mu?
idillinamom AyPerisiVeGokPrensininAnnesi İlk zamanlar 2-3 defa kaçırmıştı. Tam alışana kadar dışarı da ve gece bez bağladım. Ama şuan dışarı çıktığımızda vs söylüyor 😊
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi idillinamom Yaa çok sevindim. Bende bıraktırmak istiyorum. Kakası falan 2 3 dk kalsa farketmesem hemen kabarıyor cildi. 🥺 4 ay daha bekliyorum büyüsün konuşsun diye.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi balmom Ben yazdan alıyorum kışlıklarını toptan. Taksitlendiriyorum her ay bir takım fiyatına alıyorum o yüzden sordum.😂 Kışın daha oahalı oluyorlar. Benim aldığım sweatshirtler polarlı altlar kazaklar uçmuş şimdi ben 10 liradan 20 liradan aldım🙈
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2lokummannesiii aaa benim csnım gelmiş hoş gelmiş 🥰 Binde bir post açıyorum onda da yanıt gelmiyor ya. 😂
2lokummannesiii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ya bence alışveriş yapan az kişi vardır. Ben de mevsiminde yapıp kazıklananlardanım😂😂 hep diyorum kışım yazlık alayım diye ama sonra hiçç aklıma bile gelmiyor😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2lokummannesiii Ben yazın kışlık kışın yazlık alıyorum ya. İnan çok uyguna geliyor. Polarlı altlar sweatler kazaklar 20 tl en pahalısı eşofman altları zaten 10 liradan aldım ben lcw. Sonra aynılarınolmuş sana kazak 50 lira tanesi altlar 30-35 gidiyor. Mevsiminde her şey pahalılaşır mont aldım ben 90 lira şimdi 180 lira 🙈 Benim.merak ettiğim almaktan ziyade yazın ksç alt kac üst yeterli olur? Askılı mı tişört mü? 🙈
2lokummannesiii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi anladım canım ben yazın da alsam uygun ve güzel olanlara bakıyorum ama kışlık olanlar evet çok pahalı. Bence şortlu etekli takımlar al ince pantalon al 3-4 tane şortlu takımlardan 5 tane yeter eteklilerden de 2-3 tane etekli dediğim elbise tarzı yani🤗🤗 ben aynı şeyleri giydirmeyi pek sevmiyorum döndür döndür ondan böyle fazla söyledim sayısını 😂 Ama mesela 15-20 liraya bulursun. Ve zıbın da al mesela 5-6 tane
Mercimek2 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ben geçen sene Corona çıkmamıştı Şubat sonu soobedn 40 TL ye bikdğn içi tüylü mont almıştm 😁 şimdi oluyor da giyşyrz ama monttan ziyae şu LCW bin içi yünlü hırkalrı daha rahat oluyor kullanım açusındn
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2lokummannesiii Bende uygun güzel bakıyorum. Şort aldım geçen yaz, yarım tayt aldım. Askılı,tişört,elbise aldım ama bu ysz daha cok yiyip içiyor ya kirlenir falan diye hesap edemiyorum. Alt üst askılı taytlı tişortlü taytlı takım var öyle alıp bir kaç elbise 5-6 da şey askılı düşünüyorum zıbın var ya cok çok 🙈