Mariposa şu anda cybex kullanıyorum, yani anakucağı oto koltuğu olanından, cybex’in ürünlerini çok seviyorum aslında. Bir kaç kişiden duymuştum bir kaç modelinde önünde, arabalardaki gibi koruma barı var ya, ondan hiç memnun değillerdi. Sizinkide de var mı?