Deletedmom_50 aman benim oğlan da 9,5 aylık ama çok huylu. Doğduğu günden beri ne eldiven taktı ne şapka ne önlük. Hayatta sıkıntıya gelemez. Ana dizi falan alıp alıp kullanamadım bir kenarda duruyor. O yüzden yüksek miktarlı alacağım şeyleri çok iyi araştırmaya calısıyorum.
aklınızda zaten yokmuş ama yine de uyarayım ben britax römer’e de çok bakmıştım, firma Türkiye’den çekiliyormuş. O yüzden vazgeçtim. Benim gittiğim babymall çalışanları onu çok öneriyordu, hani giderseniz aklınız karışmasın.