Spinal anestezi ile doğum yaptım ben de. Ameliyathaneye giderken sesli şekilde kendime sakin ol dedim içerideki doktor ve hemşirelere de panik olursam bana sakin ol demeye başlayın demiştim sırf uyanık kalıp oğlunu hemen görebilmek için, öyle de oldu 😍 panik yapmayın dünyanın en güzel varlığını getiriyorsunuz. Sütün olmaz diyolar, başın ağrır diyolar hiç olmadı bende öyle şeyler. Pozitif olun yeter. Nescafeyi mutlaka için çok iyi geliyor, bol lohusa şerbeti ve su tüketin. Her şey çok güzel olacak panik yapmayın hemşireler emin olun sizi çok güzel yönlendirecek. Sağlıkla gelsin miniğiniz ❤️