kubraaktog Korkmayın tarih belli olduğu için sezeryan diye düşünüyorum ben de sezeryan doğum yaptım ne anlattıkları kadar acı var ne de başkasına muhtaclik. İlk gece bebeğimi odamın içinde ayakta gezdirerek emziriyordum. Doğum sonrası da evime kimseyi istememiştim zaten kendim ve eşim geçirdik bu süreci. Eğer epidural yaptıracaksanız doğumdan sonra bol sıvı alın ve kahve içmeniz lazım. Onun baş ağrısı hayatınızda görüp görebileceğiniz en ağır baş ağrısı ama sıvıyı yeterli alırsanız bir sıkıntı olmaz insaAllah. Korkmayın gönlünüz ferah olsun her ameliyat gibi normal bir şey kötü yorumlara kulak aşmayın. Moralinizi daima yüksek tutun. Bir de normalde son bir hafta da yapmak lazım ama bugün duşa girerseniz sıcak su ile göğüs masajı yapın sütun hemen gelmesine büyük etken. Benim bu masaj sayesinde doğumdan çıktığım gibi sütüm gelmişti cok şükür. Allah yardımcınız olsun