Minikim20 eşimde ilk belirtiler çıkınca ayırdık odaları, sabahına pozitif çıktı zaten. Ben oğlumlaydım 25 aylık olduğu için. Ama 3 gün sonra ilk ben de sonra da oğlumda başladı belirtiler. Ben kötü kısmı atlatana kadar eşim biraz daha toparlamıştı, o baktı çocuğa ben ayrı tek odada durdum. Ayağa kalkabilecek duruma gelince maske ve eldivenle aynı odada oturduk. Ama yatarken yine ayrı yattık.