Biz de yeni negatife döndük,biri 7 yaşında biri 4 aylık çocuklarımın burunları bile akmadan atlattık. bol c vitamini aldık, meyve çok tükettik ilave YOU PLUS c vitamini kullandık , zencefilli bal, kekik çayı, ıhlamur la atlattık ilaç kullanmadan, sarımsak kullanılan yemekler çorbalar salatalar tükettik. Evi bol bol havalandırdık ve wc leri her kullanımdan sonra dezenfekte ettik. Ve evin içinde hiç maskesiz durmadık özellikle ilk 5 gün bulaşıcılık fazla olduğundan çift maske kullandık çok geçmiş olsun size de….