happymother1165 Benim ilk kızımda da süt koruyo derler bizde regl olmamıştım uzun zamn şimdi oğlm 7 aylık hala yok bişi hamileliğide sayrsam 16 aydır regl olmuyorum 🤦🏼♀️
Sarileblebi Unknown 3ay 15 günlük kızım ilk adetimi geçen hafta oldum ve öldüm artık kanamam asla durmad😞😞😞 hasta beziyle gezdim
Unknown Sarileblebi Depend fazla almııştım , bunlar ne olacak diyordum. Fazla olursam onlardan kullanırım artık. 🤕
Hasderluna Unknown doğum yapana kadar çok sancılı regl olurdum. Bebeğim 4 aylıkken ilk regli oldum ve hiiiç ağrı sancı çekmedim çok şaşırtıcı bir şekilde 😅 ikinci regl 15 gün gecikti ama sonrasında hep düzenli oldum.
Unknown Hasderluna Düzensizlik olmaz inşallah ya insan şüphede kalıyor. Her şeye rağmen hamile kalanlar oluyor malum. 😐
Hasderluna Unknown evet ben de biraz tedirgin olmuştum ☺️ ama hemen düzene girdi normalde de çok düzenli olurdum
Unknown Hasderluna Bende hep düzenli olurdum. 5-6 defa kimyasal geçirmiştim. Doktorum da normalde kadınlar 1 gün geçti adetim diye düşünürler diyordu. Bende hamilelik beklediğim için hep kan vermeye gidiyordum. Hamilelik gözüküyordu ama ertesi güne değerim düşüyordu. O yüzden bu süreçte yıpranmıştım biraz.
senemozgulec Kızlar ben de 3 ay 10 gün önce doğum yaptım, bugün ilk reglimi oldum . İlginç bir şekilde ağrım yok ,önceden ağrıdan duramazdım. Size bir şey soracağım ,emzirmek sütü etkiler mi acaba ? Miktarını falan ? Bilen varsa cevaplarsa sevinirim ☺️
Buse62 Unknown ben hala olmadım 8 ay 4 günlük bebegim emziriyorum sık sık ona baglıyorum ama 1 yaşına kadar normal gören doktorlar da varmış
Unknown senemozgulec Tadı değişince reddebiliyolarmış neyse susayım 🤭 başıma gelir sonra Allah korusun 🤕
Birdunyagezegen Unknown evet evet onu ve doğum sancısını denetmişler 😂😂 kocama dedim bizde bu aleti alalım arada değerimi hatırlatayım