Günaydın 🥳
Oğlum 5 aylık olacak, daha yeni regl oldum. 🙈
Dün akşam hafif lekelenmeyle başladı. Aşırı derecede baş ağrım vardı gece , şimdi de var ama daha iyiyim. Belim çok kötü ağrıyor. Umarım yıpratıcı olmaz. 🤕
Oğlumda sağolsun henüz uyanmadı , annesini dinlendiriyor. 😄
Sizin ilk regliniz nasıldı , sancılı mıydı ? Yoğun geçecek gibi birde. Sizde de böyle miydi ?