Nas1985 Gulay-58 Canim ben o Tulumu giydirince hic birsey atmiyorum ustlerine ve yatak odam 24 derece
Gulay-58 Nas1985 aynen bende koymuyorum ensesinden anlasiliyor sicakligi icine zibin yetiyor ya oda sicaklik termometresi onerebilir misiniz bana benimde almam gerekiyor ense kismindan terliyor dogalgazi fazla aciyoruz sanirim
Gulay-58 Nas1985 bende ortmuyorum 1.7 tog ile ama üsüdugunude sanmiyorum altinda zibin bide tay inceliginde pijama var ama
Elifadakrt Almilalmila biz lcw nin 2.7 togluk uyku tulumunu aldık normal kiyafetleri de icinde oluyor oyle uyutuyorum ve vücudu amca ısınıyor. Bilmiyorum lc nin mi tulumu iyi degil anlamadim. Evimin derecesi de 22 falan