Almilalmila 54 günlük bebeğime uyku tulumu aldım Lcw den 1,7 tog olanlarından. Akşam onunla uyuttum şimdi gece kalkıp baktığımda vücudu soğuktu. Üşüyor mu sizce kızlar? Ben nerede yanlış yaptım hani bu uyku tulumları üşütmezdi 🤔
Gk67 Almilalmila içine bı katda ince giydirin bide çoğu bebek üşümez ama her yeri buz gibi olur ısınmaz nedenini bilmiyorum ama
Sevgilimmm Almilalmila ben de 1.7 kullaniyorum üşümuyor. Zaten yeni doğan bir bebek için çok sıcak iyi değil ama usumemesi de gerek. Oda sıcaklığıniz nedir ve tulumun içine ne giydiriyorsunuz
Annesivekizi Almilalmila bizim de 1.7 tog ben içini giydiriyorum üstünü de kalın örtüyorum evim 22 derece.
Gulay-58 Bende aldim lcw kiki tulumumuzu dun gecede ustunu acinca kesin karar verdim ve aldim 1.7 tog ince uyku tulym siparisi verdim hayurlu ugurlu olsun😀
Gulay-58 Kimse yazmamis bizim tulum geldi xok guzel yikadim kullanmaya basladik kisa kollu zibin icinde onun ustune giydirdim tulumu miss oglum 18-24 aylik kifayetler genusce oluyor diye 3-4 yas bedeni ni almistin tulumub ince 1.7 tog degerli olanini cok guzel oldu baya giyer kollaribu ve ayaklarini kivirdim ustunu acti mi battaniyeyi uzerine cektimi korkusu kalmadi daha bende
mehtap92 mehtap92 Almilalmila şimdi tog değerini bilmediğim için ne desem yalan olur. Ergo aldım mesela ben kızıma odası 23 derece oluyor maksimum. Uzun kollu ince bir zıbın ve ince bir tayt giyiyor içine. 1 tog değeri. Ve kapısı kapalı odası da ufak güzel oluyor. Deneme yanılma ile oluyor aslında 🤷♀️Mesela lcw normal zıbın giydirdim uzun kollu terlemişti sonra daha ince giydirmeye başladım.
Gulay-58 mehtap92 aynen deneyerek anliyor insan uzun kollu zibin ole 1.7 tog dogalgazli surekli yakiyoruz surekli kontrol ettim kisa kollu zibin ve altina tayt inceliginde pijama giydirdim oyle isisi iyi suanli vucudu sicacik oglumun benimde
Nas1985 Almilalmila Ben 2.5 ton aldim cok memnunum ben buyuk aldim bilerek ustune birseyde örtmüyorum örtünce terliyor cunku sicak tutuyo evim 24 derece
Gulay-58 Nas1985 2.5 tog cok kalin degil mi canim ya 1.7 tog aldim ben asiri sicak oluyor bedeni zibinla
Nas1985 Gulay-58 Canim ben o Tulumu giydirince hic birsey atmiyorum ustlerine ve yatak odam 24 derece
mozaik Almilalmila aynısindan aldım oda sıcaklığımız 25 derece. Içine kısa kollu body giydiriyorum. Ne terliyor ne de üşüyor. Memnunum
Betulkok Almilalmila küçük bebekler çok fazla hareket edemedikleri için soğuk olmaları normal ama lcw nin uyku tulumlarının terkettiğini duymuştum teri soğuduğu içinde soğuk olabilir vucüdu. Ben H&M den almıştım memnunum.
aysenur_58 Almilalmila benim evim teras kat tulumun altuna zıbın ince pijama onun üstüne zıbın giydiriyorum doğalgaz zaten yanıyor yatak odasının kapısına kapalı sıcak oluyor