yagmur19_ bende relamax kullandım 4.Aydan önce yapılan kan testleri kesin sonuç vermiyormuş o yüzden yapmadı bizm doktorumuz relamax ishal yapınca bıraktım bıogaı benim bebegim de çok ıkınma yaptırıyordu bıogaı bırakınca düzelmişti onun yerine bagırsak düzenleyici maflor kullanıyorum tavsiye ederim büyük oranda düzelme var doktorunuza sorun tabi