Bebegim sürekli ıkınıyor bu durumu biz önce gaz sandık ama değilmiş. Kaka testi verdik laktoz inteloransi olabilir mi diye negatif çıktı. Bebek sütü sindirememis diyip relactaz verdi fakat faydasını göremedim ben. Sürekli ıkınıyor uykuda bile.Bu durumu yaşayan varsa ne zaman geçiyor😭