pandisko Muhendis_anne1 İlk üç ay bulantım olmuştu ama sonradan iştahım çok açılmıştı. Şimdi hiç yemek yemek bile istemiyorum 🤦🏻♀️
AbrhamH Muhendis_anne1 Muhendis_anne1 hazır domates çorbası favorim. Çok güzel oluyo ya 😂 hele acılı kıtırlı
Muhendis_anne1 Woody hakli. Eger sicaga alismadiysa.. ay ne zor sicaga alisan cocuk canimi cikartti benim sipa. Simdi normale donuyor cok sukur..
Asklepios Muhendis_anne1 valla benim kocam hemşire pandemiden filan hastalardan gece 3 te geliyor eve. O gelene kadar bebişle uyuyup o gelince yemek yiyoruz beraber yani gece kaçamağı da değil benimki gece gömmesi 😂
Muhendis_anne1 Asklepios senin hakkindir bacim… kocandan Allah razi olsun emekleri icin… hepiniz cok dikkat edin sagliginiza ❤
Muhendis_anne1 peksokomelli oh kolay gelsin canim..nerdesin.. yukarda Alamanya 2000 kusur km. Asagida nere bilmiyorum 🤭