Synmannesi canim uzmek istemem ama kendi annemi trafik kazasinda kaybettim..o sutmu icmis mama mi icmis cok bir onemi olmadi sah damari kesilince.o yuzden sikma canini.. inan bende kayinpeder dahil herkesle kavga ettim mama veriyorsunuz cocugum sut icmiycek diye. Hasta olunca ben nasil vicdan azabi cekicem sizin yuzunden diye.ama diyorum ya cocuk kendi belirliyor keske vaktinde su emzirme danismnlarindan yardim.isteseydin.. estafirullah o senin guzelligin..