Muhendis_anne1 Gk67 bana gore zayifsin aslinda ama utandim suan 78 kiloyla hala yedigim icin. Saglik sikintin mi var canim..valla ben zamaninda tarcinli yogurt, kirmizi biberli yogurt yapiyordum acikinca.
Gk67 Muhendis_anne1 evet kalpte sorun olunca kiloyu yasakladı doktor hamileliğim bile sürekli kalp doktorunda gecdi
Muhendis_anne1 peksokomelli off seninki daha bomba.. hatta ne diycem izmir bombasi yapmayi dene gece cok iyi gidiyor 🤭
peksokomelli Muhendis_anne1 valla şuan o kadar vaktim yok zaten çocuk uyumuyor acil enerji depolamam lazım 😂😂
Muhendis_anne1 Tuba ay yok tutamiyorum.tebrik ederim ama. bir kere denedim uyuyan cocuga zorla mama yedirmeye calistim.meger kendim acmisim 😃😀😅
Synmannesi Muhendis_anne1 yok sütüm kesildi sadece mama yiyor :((((((( maalesef teskkr ederim canım 💐
pandisko Muhendis_anne1 Ne güzel hamileyken buzdolabının önünden ayrılmazdım 😅Doğurunca iştahım kesildi benim şimdi 2 öğün zor yiyorum 😑Gece kaçamaklarımı özledim valla bir bütün ekmeğin ucunu kesip tost yapıyordum 🙈😅
Tuba_sahra Muhendis_anne1 Aynen şekersiz çay şekersiz kahve bitter . 🤤🤤 Bekarken bitter ağzıma sürmez çaya en az E3 kaşık şeker kahvesi sütlü şekerli olsada icemezdim 😏😂😂
hirazls Muhendis_anne1 valla evde ekmek yoktu şimdi kızımı emzirdim uyucaktım uyuyamadım açlıktan 😅aklımada bu geldi doydum, valla kaloriside cabası 🤭 6_7tane yemişimdir son bisküvi de bu postu gördüm baya iyi denk geldi
AbrhamH Muhendis_anne1 ben bi saat önce bi salçalı tereyağlı ekmek yedim. Sonra bardak domates çorbası içtim. Sonrada kurabiye yedim çayla. Yazınca bana bile şaka gibi geliyo :( napıcam bilmiyorum imkanı yok gitmiyo iştahım 😂
Muhendis_anne1 AbrhamH suan 2 kez okudum hi zihnimde canlandiramadim.. ya domates suyu guzelmi.. ben cok farkli seyler denemeyi severimde ona bi cesaret edemedim.. su yurtdisindan Ihtal gelen peynirle varya camembert disi beyaz kuf onu bile denedim universitedeyken 🤮
pandisko Muhendis_anne1 İlk üç ay bulantım olmuştu ama sonradan iştahım çok açılmıştı. Şimdi hiç yemek yemek bile istemiyorum 🤦🏻♀️
Gk67 Muhendis_anne1 bide şu virusden dolayı eve tikildik korkudan çıkamıyoruz en çok ye iç yat kilosu 😀😀