BrcnBlgn bebeğim şu an 4 ay 27 günlük. normalde gece 4 5 saatte bir uyanırdı. Son 1 aydır her saat uyanıyor. Birde geçen ay regli oldum sütüm iyice azaldı. 3100 gram doğmuştu 10 kasımda 7 kiloydu. Dün tartıldı. 7.050 gram yani 20 günde sadece 50 gram almış. Bizimkide bu zamana kadar ne emzik emdi ne de biberon yüzü gördü. O yüzden biberonu asla kabul etmiyor mamayı kaşık kaşık içiyor. Yinede pes etmiyorum ısrarla biberonu teklif ediyorum