Beyis merhaba, benimde aynı şekilde regl dönemlerinde azalıyor bebeğim emerken deliriyor süt az geliyor diye. Genelde azalırmış regl dönemlerinde. Gerçekten de bittiğinde eski haline dönüyor. Öğrendiğimden beri reglim yaklaşacağı zaman B12 hapını içiyorum. Doktorum ilk azaldığı zaman vermişti ama düzelince kullanmamıştım sadece bu dönemlerde içiyorum