Yerfistigininannesi Alacakus az önce bende pist açtım ya merak ediyorum yazılanları bende okuyup araştırayım
Yerfistigininannesi Alacakus bence öyle benimde bu mevsimde öyle oluyo ama bide bizim ev çok sıcak 25 26 derece falan 🤦
limonlukarpuzzz Alacakus canim birde peteklerine su koy ne kadar nemlendirsende peteklerindede olsun su ben o şekilde yapiyorum doğduğundan beri
Rukiye-94 Oğlumun yattığı odanın nem düşüklüğünden kaybaklandığını düşünerek buhar makinası aldım fakat büyüdükçe geniş tıkanıklığı geçti yenidoğan döneminde olabiliyor ben yine de kullanmıştım.
EmineB10 Alacakus bizde Kraft buhar makinesi var seneler evvel ilk çocukta hediye gelmişti iş görüyor sesi de rahatsız etmiyor çaşılırken. Ben içine bir iki damla cold mix damlatıyorum rahatlatıyor. Bir de bebeğin başucuna yakın bir tere kuru soğanı ikiye bölüp koyun çok faydalı bir burun açıcı
Nayninay Daha yeni aldım hepsiburadada efsane cuma indirimden 160 liraydı sanırım 899 dan düşmüştü müthiş memnun kaldım ben astım hastasıyım emzirdiğini içim ilaç kullanmıyorum öksürüğüm artmıştı şükür hafifledi
ZeynepTlc Ben weewell kullanıyorum cokta memnunuö hiç sesi yok çalışma süresi uzun geceleri içerisine bikac damla okaliptüs yagı damlatıyorum gündüzleride genelde bikac damla lavanta yağı tavsiye ederim cok faydalı