Hepsini denedim hiç biri bende kalıcı olmadı. Geçenler de Kim markette ‘Viking’ marka üzerinde flemingo resimli yumuşatıcı ya denk geldim açıp kokladım efsane bir kokusu var. İndirimden 10 liraya aldım ortama fiyatı da 15 falan sanırım. Yıkadım astım kuruttum harika koktu ve kalıcı. Zaten makiden çıkarıp balkona gidene kadar evin içine yayıldı kokusu deneyin derim🥰