Biz de şu şekilde atlattık.
Kızım 4 aylık, ben de emziriyorum. Multivitamin, balık yağı, d vitamini de demir hastalanmadan önce de kullanıyordum. Demiri hem ben de, hem bebekte virüse de yarayacağı için doktorumuz iyileşene kadar kesti. Ek olarak C vitamini ve propolis içmeye başladık.
Hala biraz öksürük var ama atlattım sanırım.
Bebeğimde ise ses kısıklığı, ishal, kusma ve huzursuzluk oldu. Doktoru ile iletişim halindeydik. O da 3 günde toparladı.
Eşim ise benden farklı olarak ilaç da kullandı ve çok hızlı toparladı. O da aynı vitaminleri kullandı.
Tavuk, kemik, paça çorbaları hergün zencefilli ayvalı ıhlamur ve başlarda portakal suyu içtik taze sıkıp. Her şeye sarımsak koyduk.
Ben boğazım kötü oldukça zencefil rendeleyip, bal, karabiber, limonla yedim çok iyi geldi.
Aklını ferah tut, bebekler bizden daha az etkileniyor, siz de gençsiniz çabucak atlatacaksınız.
Sevgiler