nilbuglem Biz de öyle de oda 21 derece oluyordu. Uzun kol zıbın pijama giydirdim üşüdü. Bir arkadaşım da bugün içine yarım kol zıbın ve alt üst pijama giydir sıcacık olur dedi. Yaptım dediği gibi oldu. Şimdi de fazla mı sıcak diye takip ediyorum😂😂The Analık